21 november 2012

God morgon!

Är allt bra med er? Jag är helt slut! Gick och la mig för sent igår som vanligt och så tänkte jag gå upp lite extra tidigt nu på morgonen också för att hinna räkna lite matte och även duscha i lugn och ro innan jag åker till skolan. Jag vet inte om det är så att min hjärna inte har kommit igång än eller om det bara är så att jag inte fattar för jag hade sjukt svårt för matten, får fråga läraren imorgon på lektionen.

Men vad händer idag då? Jag ska första till skolan nu på förmiddagen med Sanna för att jobba på vårt projektarbete, sedan blir det lunch och svenskalektion. Efter skolan vet jag inte riktigt hur det blir, har ju stepp ikväll men vet inte om jag och Susanna ska ses direkt efter skolan eller om jag ska åka hem emellan.

Jag har verkligen inga som helst idéer om vad jag ska ha på mig idag, det är en sån dag då man rotar igenom hela garderoben och provar varenda plagg innan man hittar något som passar.


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback