16 november 2012

God morgon.

Har precis gjort mig i ordning till skolan. Så vad händer idag då? Jo, börjar med att vara i skolan på förmiddagen och har engelsklektion. Jag får se om jag äter lunch i skolan eller hemma, vet inte huruvida jag hinner än. Så jag åker hem vid lunch och ska göra mig i ordning. Sen vid fyra ungefär tar vi en taxi till stan och så pågår hela ceremonin osv osv. Efter den ska jag, min bror, min farfar och hans flickvän ut och äta lite middag tillsammans. När jag senare kommit hem från det så ska jag göra mig i ordning direkt för att sitta ute halva natten och titta på himlen. Mina kompisar fick för sig att vi skulle titta på en kometskur som äger rum inatt och självklart ska jag med på det, måste bara hitta varma kläder!

Så alltså blir det inte så mycket bloggande idag förmodligen, kanske lite när jag gör mig i ordning på eftermiddagen men annars; nej. Så ni får ha en bra fredag, hörni, så hörs vi imorgon! Puss

Har på mig denna outfit idag (gamla bilder):


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback