Stalldag

Hallojs!

Hoppas alla har haft en bra söndag, det har i alla fall jag. Var i stallet med Sara och fodrade och höll lektioner, standard med andra ord. Det har varit väldigt varmt och strålande sol hela dagen så jag har sprungit runt i shorts och linne. Kan dock inte se att jag har fått någon färg.

Har precis ätit middag och ska nu plocka undan alla kläder jag slängt lite överallt.

Juste mamma och pappa har förstört min morsdag-plan. De hade sagt att de skulle komma hem när jag var borta så jag ställde upp allt som det skulle vara men de har inte kommit hem än och nu kommer det bli jättekonstigt när jag kommer vara hemma när hon ser det. Blää.

Haha extremt seriösa Sara på Garzon idag:


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback