Onödig dag

Egentligen säger rubriken allt men jag tänker förklara. Dagen började med att jag hade redovisning i svenska på en helt onödig uppgift som vi typ hade bara för att ha något att göra de sista lektionerna. Det gjorde vi i halvklass och den halvan jag var med i hade först så vi hade ingenting den andra halvan av lektionen. Efter svenskan har vi lunch och sen kemi. Kemin hade vi inte eftersom vår kemilärare var tvungen att vakta när andra klasser hade nationellt prov i matte B. Därmed hade vi en lunch på fyra timmar. Under den åkte jag med Sanna, Lingan och Koski hem till Lingan och gjorde typ ingenting i en halvtimme. Lingan och Koski ville äta lunch i skolan så de åkte tillbaka men jag och Sanna åt lunch på donken. När vi kom tillbaka till skolan solade vi ett tag och sen umgicks med några dudes från andra klasser. På historian sen tittade vi på världens sämsta film. När den var slut visade det sig att vi inte hade någon lektion i miljöpolitik så sen åkte jag hem.

Ovärt att ens åka till skolan va? Vad trött jag blir.

En bild på Sanna när vi solade.


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback