Syrener

Har precis kommit ut ur duschen. Asså duscha är nog det bästa som finns! Så otroligt skönt. Innan jag duschade så var jag ute på en promenad på 20 minuter. Eftersom jag inte kan träna då jag är förkyld så skulle jag spruckit av rastlöshet annars. Och mamma kom med den briljanta idén att gå ut och gå en liten sväng. Det var ingen powerwalk och det gick inte särskilt fort men jag fick röra lite på mig i alla fall. Träna är ju något som jag gör regelbundet och när det inte går får man hitta på något annat helt enkelt.

När jag gick på en trottoar så fick jag knappt plats för det var en gigantisk häck av syrenbuskar. De luktar ju så gott! Och så var jag tvungen att fota också, hihi.


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback