Swarovski

Visst är mitt armband från Swarovski fint? Fick det av pappa för typ 4-5 år sedan. Har inte så stor koll faktiskt, vet typ bara att han köpte det när han var i USA. Satte på mig det igår, kände att det passade till min skolavslutningsoutfit. Har inte använt det på år och dar typ, men nu ska jag börja använda det igen för det är ju så fint, jag är verkligen kär i det! Man kan ha det åt andra hållet också, på andra sidan så har man bara bytt plats på stenarna och det släta. Alltså, där det är stenar här så är det slätt på andra sidan och där det ärslätt här så är det stenar på andra sidan. Gillar dock den här sidan bäst.

Det som är bäst är att det är perfekt i storleken nu, förstår verkligen inte hur pappa lyckades pricka in det så bra.

 


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback