Spare me what you think and tell me a lie

Chachaa!
.
Är det bra med er eller? Det ärbra med mig! Förutom att det känns som om inget går bra just nu men ska ju ändå gå och lägga mig snart så det är lugnt! Sitter och tittar på Tyskland - Italien för tillfället, eller just nu är det reklam efter första halvlek men ändå! talien leder med 2-0 men man vet ju aldrig vad som kan hända! Det känns som om det alltid är i andra halvlek som allt händer liksom. Balotelli har gjort båda målen och fick gult kort för att han drog av sig tröjan när han gjort mål #2. Det måste jag nog säga att jag tycker är ganska löjligt, vem bryr sig liksom? Jag har i alla fall inget emot att se hans muskulösa överkropp.
.
Det här med att blogga är jag väl inte sådär jättebra på, längsta tiden jag har hållit igång är väl kanske ett halvår, max! Men jag tröttnar liksom, får framförallt ingen respons eftersom jag har så få läsare så det blir inte roligt. Lite synd, med tanke på att jag faktiskt tycker att själva bloggandet är roligt, förmodligen därför jag har börjat om på nytt så många gånger..
.
Kan inte komma på någon passande bild till detta så ni får at helt random:
406986_386745801351935_628618417_n_large

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback