Sista

Hejsan!

Jag är överdrivet trött just nu efter sista söndagen i stallet. Nu blir det no more på den fronten alltså. Visst, det är väl kul att lära barn att risa och så men dels så tror jag inte att det är min grej och dels så har jag tröttnat. Men idag var det avslutning för terminen så jag kände att de var dags att lägga av.

Har precis ätit en riktigt god middag bestående av grillspett och potatis. Och nu tittar jag på Irland - Kroatien. Såg även nästan hela Spanien - Italien också men det var dags för middag när det var ca 5 min kvar av ordinarie tid. För de som undrar så slutade den matchen 1-1.

Ska inte titta på hela matchen då jag ska till skolan imorgon och skriva prov och jag måste gå och lägga mig tidigt för jag är så trött.

Det regnade lite när jag körde moppe hem från stallet..


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback