Promenad

Det blev inte mycket till träning idag, var ute och gick en promenad på 25 minuter för en timme sen. Det var inte ens en powerwalk utan det gick i normal takt. Egentligen hade jag tänkt sticka ut och springa då vecka två av min Bli en löpare-planering började idag men den planen sprack eftersom jag tvättade håret imorse och ville inte göra det en gång till samma dag. Mitt hår tar tillräckligt mycket stryk av att jag tvättar det varje dag + fönar + plattar (lite) så vill inte slita det mer än nödvändigt. Därmed fick det bli en skön promenad nu på kvällen. Ska dock ut och springa imorgon igen så tro inte att jag ha gett upp det här!


Do-it-fitness-inspiration-nike-running-favim.com-324981_large

Okej, insåg precis hur blåst jag är. Har tittat på denna bild ca 424024 gånger (grooov överdrift) och först nu när jag lägger in den här i inlägget ser jag att det inte bara står "Don't quit" utan det står "Do it" också! haha orkar ej med mig själv ibland..

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback