Lat

Var ute och övningskörde med mamma en riktigt lång stund förut, tror det blev ca två timmar. Mycket variation blev det, körde motorväg (både E4 och E18!!), landsväg och tätbebyggt område. Körde i Täby, Danderyd, Solna, Sollentuna, Upplands Väsby ovh Vallentuna så det blev 6 kommuner. Riktigt lång tur med andra ord!

Det spöregnar idag också så vill inte gå utanför dörren mer än nödvändigt. Med andra ord blir det ingen träning idag heller. Blir så trött på mig själv för jag har inte tränat på hela veckan, var tvungen att plugga måndag, tisdag, onsdag och sen i torsdags har det ju regnat.

Ska väl försöka skriva på min miljötenta idag, fast sen är riktigt knepig! Men det löser sig, jag och Sanna ska försöka klura ut något tillsammans som man kan skriva.

Vad tycker ni om designen förresten? Har fixat till lite detaljer så den inte ser lika sär ut. Snyggare än såhär blir den nog inte eftersom jag typ aldrig är inne på datorn längre, mobilbloggar typ ALLTID. En sak som jag ska fixa dock är en beskrivning av bloggen i meny-kolumnen så att folk kan kolla där när de undrar vad detta är för sorts blogg.

 


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback