Alexandra "Kissie" Nilsson

Om man söker på Kissie på Google kommer det upp massor av bilder på den "gamla Kissie" och resten är på folk som anser att honom retuscherar sina bilder.
.
Jag förstår mig verkligen inte på problemet med henne. Visst hon provocerade och så förut och hon bantade ordentligt tills hon blev smal som en pinne. Men hon har blivit snäll (som jag förstår det i alla fall). Förstår överhuvudtaget inte på varför folk klagar på hennes utseende, är det inte precis så ALLA vill se ut? Jag vill i alla fall det. Hon är smal, har stora bröst, har en perfekt näsa, långt blont hår. Om något av det är är äkta eller ej det spelar egentligen inte så stor roll för hon är så sjukt snygg och om man får träna sig till den kropp man vill ha borde det väl vara lika socialt acceptabelt att fixa näsan? Eller tycker ni inte? Man fixar ju till kroppen på båda sätten.
Såhär såg hon ut för ca ett år sedan och detta håller jag nog med om att det är för smalt men kolla bara bilden här under, det är från nu i våras och den kroppen skulle inte jag säga nej till. Inte lika tydliga ben men ändå smal.
Hennes ansikte är ju riktigt fint och hon är så mycket sötare med hennes nya näsa. Dock tycker jag personligen att hennes läppar är för stora, skulle vara mycket sötare om hon hade små läppar vad jag tror. Då försvinner nog det som gör att hon ser lite fake ut just nu.
.
Något den här tjejen kan är i alla fall att klä sig snyggt. Hon har alltid snygga kläder och jag blir alltid lika avis när jag ser hennes outfit-bilder.
.
Med tanke på hur mycket skit hon har tagit genom åren så måste hon ha ett riktigt starkt psyke dessutom. Inte för att hon är min idol eller så men hon är riktigt tuff tycker jag, hon vågar ju verkligen stå upp för sina egna åsikter trots att hela svenska folket är emot henne på vissa punkter.
Jag vet inte men jag kanske är ensam om att tycka att hon är vacker.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback