Fotboll

Nu ligger jag i sängen, redo att sova, men ska bara berätta lite för er kära bloggläsare först.

Har suttit och kollat fotboll hela kvällen i princip, alltså EM. Skrällen var ju att Danmark vann över Holland med 1-0. Såg dock bara första halvlek för sen var det dags för middag.

Jag hejade på Portugal men de förlorade mot Tyskland med 0-1, vilket var synd. Verkar dock som om mamma hade spelat pengar på att Tyskland skulle vinna, förstod inte riktigt.

Men så nu ligger jag här och känner mig ganska tom. Det blir sista gången i stallet imorgon, vet ej vad som kommer hända i framtiden men jag tar i alla fall en paus från det nu i sommar. Det har blivit så konstigt med det där, jag har typ ingen lust längre att åka till stallet så det är väl bra att ta ett avbrott.

Nej men nu somnar jag snart. Godnatt på er så hörs vi imorgon kväll!

Målade naglarna idag;


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback