Förkyld

Sitter här just nu och tittar på Brooke knows best på MTV. Även om jag redan har sett alla avsnitt typ 374682 gånger så är det väldigt underhållande!

Jag mår ju lite sådär asså. Halsen och huvudet för ont och så är jag fortfarande otroligt seg. Hade tänkt åka till skolan idag för att städa ur mitt skåp men jag tror nog inte att jag pallar asså. Juste har jag berättat att jag inte har skola idag? Har bara individuella val på måndagar, körsång och psykologi och vi frågade rektorn hur det var med lektionerna idag eftersom treorna har gått ut så halva klasserna är ju borta och han sa att vi i alla fall inte har någon psykologi då vår lärare är pappaledig. Jag mejlade min körlärare och frågade eftersom jag hade för mig att han redan hade sagt att vi haft vår sista lektion och han sa att vi inte skulle ha något så det var skönt!

Vill träna idag men som sagt så mår jag lite halvdåligt så det blir inget med det tyvärr.

Tumblr_m2nghvi8961r9epbqo1_500_large


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback