Artonde juni

Hejsvejs!
.
Varför bloggar jag inte förrän nu tro? Jo för att jag började på mitt sommarjobb idag. Jobbar liksom heltid så är där hela dagarna. Det har varit en bra dag! Dock mycket att hålla reda på.. Det jag gör där är att ta hand om posten och lägga den i rätt fack osv, och sedan när jag är klar med det ska jag ta hand om betalningspåminnelser. Vilket är sjuukt förvirrande! Kan dock vara så att jag tycker det pga att jag var hungrig och trött och hade redan fått tillräckligt information när jag fick det förklarat för mig. Jaja, jag har ju massa andra runt omkring mig som håller på med samma sak i alla fall. Sitter i ett landskap med fem andra personer och det är väldigt mysigt att ha andra i närheten men ändå inte vara för många. 

Men allt det jag ska göra är i princip helt och hållet rutin för jag ska typ göra samma sak varje dag så det är bara att vänja sig!

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback