It was time to make a change

Rubriken säger en hel del. Nu ska jag ändra livsstil, på riktigt. Och den här bloggen ska hjälpa mig. Här ska jag skriva om allt jag gör på dagarna som har med träning, kost och hälsa att göra. Det kommer även bli det enda jag kommer skriva om, jag måste göra det här på allvar den här gången. Allt börjar idag. Inte imorgon, idag. Åt ganska mycket på eftermiddagen och då fick jag nog, bestämde mig för art samla ihop all info om kost och träning från alla mina Cosmo så jag kan använda det i vardagen. Efter det har jag inte ätit något och på kvällen tog jag en PW, skönt att förbränna lite när man känner sig så stor och tung. Är ni med mig på det här eller? Med er hjälp och support kan jag klara det utan problem!


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback