Försökte publicera detta för 26 timmar sedan.

Hejsan! Nu var det ett tag sen. Sitter för tillfället på tåget hem till Stockholm. Har varit i Strömstad (landet) över helgen och hälsat på mina föräldrar. Det har varit riktigt skönt att få komma bort från Stockholm i några dagar. Åkte direkt från jobbet i fredags eftermiddag till centralen och tog tåget därifrån. Åkte bara till Skövde dock för mina föräldrar var i Lidköping och hälsade på några kompisar där så sen väntade en tre timmar lång bilresa. Nu i vår har vi byggt om köket i huset så nu fick jag äntligen se resultatet och shit vad fint det var alltså! Jag är riktigt nöjd. Igår tog jag och mamma tåget till Göteborg och shoppade och var på Liseberg. Det var en riktigt speciell dag som vi sent kommer att glömma. Det blev halvt översvämningar i Göteborg så ni kan ju tänka er hur torra vi var på tåget hem å kvällen. Men kul hade vi! Och idag har vi bara njutit, cyklade in till stan och fikande på bästa kafét som finns och hade de allmänt bra. Sen var vi hemma ett tag och då satt jag bara i solstolen och läste. Vid 16.40 avgick tåget från Skee så nu sitter jag här och har inte så värst mycket att göra.


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback