Candle in the wind

Jag har haft det bra de senaste dagarna. I torsdags gjorde jag absolut ingenting efter jobbet, utan tog det bara lugnt och tittade på tv. Susanna ringde mig på kvällen och undrade hur det var, hon var lite orolig eftersom hon hade sett på nyheterna att en 17-årig tjej i Täby hade omkommit i en mopedolycka. Har försökt leta efter information om händelsen på alla tidningars hemsidor men har inte hittat det någonstans, vilket var skumt då mamma och pappa läste om det i DN igår. Igår var det ju fredagen den trettonde men trots det så hade jag en riktigt bra dag faktiskt! Första gången den här veckan jag faktiskt har haft något att höra hela dagen och sen på kvällen åkte jag och tränade eftersom jag trodde att det inte var så långa som gjorde det en fredagskväll, men ack så fel jag hade. Det var fler personer där än i onsdags sångare köra bara lite halvdant, väldigt synd. Men sen på kvällen köpte jag morötter och dip så det var det jag satt och knaprade på resten av kvällen framför De Vises Sten. Har tänkt titta igen alla filmer nu inom snar framtid, det är ju trots alt mina favoritfilmer.


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback