Återfall

Igår fick jag ett återfall. Det var hemskt. Men konstigt nog ångrar jag det inte idag, igår gjorde jag det, men inte idag. Jag blev bara sugen på att baka, inte att fika, utan bara utföra själva bakprocessen. Men när man väl har bakat måste man ju äta det man har gjort, det vet ju alla! Jag gjorde en sats chokladbollar och åt upp lite för många helt enkelt och var så mätt så jag trodde att jag skulle spricka. Men jag har accepterat att det jag gjorde var fel och ny har jag gått vidare, åt precis upp de sista chokladbollarna så nu är de ut världen! Nu blir det en nyttig Emma igen. Planen var att gå på ett Zumba-pass på gymmet idag faktiskt, har inte gjort det sen höstlovet! Och innan gjorde jag det varje vecka, lite synd eftersom jag tycker att det är så roligt att dansa. Men nu tänkte jag köra det igen och jag har faktiskt tänkt göra det till en vana. Nu i sommar har de två Zumba-pass i veckan; onsdag och söndag, och de ska jag gå på, varje vecka. (Om jag har tid dvs.) Bilderna visar två olika sidor av mig, och jag vet att de är varandras motsatser men den ena tänker jag bli av med helt. Ni kan nog lista ut vilken.


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback