Trött och sliten

Hejsan! Dagen har varit väldigt hektisk känns det som. Men teorin gick bra och nu har jag ätit middag och duschat också så jag är nog ganska redo för att gå och lägga mig faktiskt, kanske ska göra det på en gång. Jag kan ju läsa lite först kanske. Har ju Elsas mode som jag äntligen får fortsätta med nu när Thérèse Raquin är slut. Funderar dock på att läsa några kapitel jag redan läst för att minnas lite vad som har hänt, aja får se hur jag gör.
 
Jag känner av lite halsont och så har jag varit aningen snuvig hela dagen så jag vet inte riktigt vad det är för fel på mig. Hoppas för guds skull inte allt det blir värre, jag har verkligen inte tid att bli sjuk just nu! Hoppas det blir bättre av att sova länge.
 
Er37_zps1fb5c1d7_large

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback