I hope you don't mind that I put down in words how wonderful life is while you're in the world

Såhär ligger det till, min vackra vän Susanna fyller 20 idag!!! Så världens största grattis till henne!!
 
Min och Susannas vänskap har varit lite annorlunda. Vi lärde känna varandra genom att hon var tillsammans med min bror i 3 år. Vi lärde dock känna varandra på riktigt efter 2,5 år ungefär. Då följde hon nämligen med oss (min familj) ner till Spanien i en vecka. Sen så var vi hyffsat nära kompisar i ett halvår, men för ganska exakt ett år sedan så gjorde Susanna och min bror slut. Då blev vi väldigt nära vänner. Och så har det fortsatt vara hela året. Tänka sig att de var tvungna att göra slut för att vi skulle kunna bli vänner på riktigt. Fast det är ju inte så konstigt ändå, alltid bnär hon var hos oss till exempel så var hon med Marcus liksom, och jag klandrar henne inte för det. Jag är bara så sjukt glad över denna vänskap som växer sig starkare för varje dag. ♥
 
Det var här resan började. Minns du?

Comments
Postat av: SH

Gulleplutteemma då :D <3 du är så fin! Tur att jag har dig! Tack i massor igen och tack för att du ringde :) glömde berätta vad jag fått! Smsar sen! <3

2012-12-17 @ 17:18:05

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback