Carpe that f*cking diem

Hejhej! Har insett att jag inte klarar av att skippa det här med att skriva vad jag gör på dagarna, det hartyp blivit en vana och en del av mitt liv. Dessutom så älskar jag att blogga så därför är det lite segt att inte få någon respons.. Men jag kommer aldrig lämna er, det lovar jag!
 
Jobbet gick bra idag, vet inte varför men allt kändes bara riktigt bra. En sak som jag dock inte förstår mig på är det faktum att jag under eftermiddagen så smög sig halsont på mig. Så sjukt irriterande! Hoppas verkligen inte att detta bblir värre för jag har verkligen inte tiden att bli sjuk just nu. Detta är nog den mest hektiskta tiden i mitt liv, hittills.
 
Men ska snart sova för att jag ska orka gå upp imorgon. Trots att jag inte har någon skola på måndagar så har jag en massa tider att passa. Ska först jobba på förmiddagen (fattar ni hur rik jag kommer bli eller?? haha) och på eftermiddagen blir det teorilektion på körskolan, missade ju i måndags för att jag var i Köpenhamn men what to do liksom?
 
Men vi hörs mer imorgon! En ny vecka, nya tag. Carpe that f'cking diem! Visst ska vi väl göra det bästa den här veckan? Har ni några mål ni vill uppnå? Dela med er av allt!
21662_458934567476309_761402246_n_large

Comments
Postat av: SH

Ska lyckas plugga till tentan på torsdag så det går bra...och även göra ett pepparkakshus att ta med mig till samma dag (lycka till till mig...). Man kan följa utan att kommentera. I am lost without my blogger. /SH

2012-12-09 @ 23:53:54

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback