Bury me with my guitar and all the way to hell I'll play

Som jag lovade så ska ni nu få se dagens outfit! Asså jag älskar verkligen dessa byxor, så j*vla balla! De var dock stela i början och extremt tajt men i slutet av dagen (på bilderna) så hade de mjukat upp sig och satt lite skönare på benen. Älskar även skorna med nitar, känner mig så otroligt fabmed dem i och med att de är snygga och moderna, och så syns dem bland alla andra vanliga skor som vandrar runt i skolan. 
 
Örhänget ska vi inte ens tala om, det är ju bara såå snyggt! Dock har ju den här trenden med fjädrar i hår och som örhängen gått ut lite men jag tänker fortsätta ha det för det är ju så snyggt! Dessutom blir det en väldigt ball effekt med så otroligt långt till mitt korta hår.
 
 
Tröja - BikBok || Jeans - Esprit || Skor - Zara || Örhänge - Style by Tyra

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback