9 december 2012

God morgon! Sitter bara och pluggar, har en hel del den här veckan så måste jobba undan lite med det. Ska jobba senare i eftermiddag, igen! Haha jag jobbar hela tiden nu känns det som, men det är asnajs för då kommer jag få mycket pengar att shoppa för sen! Jobbade väldigt lite i november som ni kanske märkte och så vill jag inte ha det, jag vill ju jobba för att få ihop mina pengar. :) 
 
Har börjat inse att det kanske inte är så roligt att läsa om att jag pluggar och jobbar hela tiden, därför funderar jag på att skippa de inläggen (om det inte händer något speciellt dvs) för bloggandet tar upp väldigt mycket av min tid. Kanske bara ska lägga upp tips, outfits och allt jag shoppar. Skulle ni gilla det bättre?
Tumblr_mepngv6bw91rhmxy6o1_500_large
 
Om jag inte får några svar så tar jag det som ett ja. :)

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback