6 december 2012

Hejsan! Dagen har varit väldigt rolig. Hade mattelektion i skolan där vi fick lära oss om differentialekvationer av andra ordningen, både homogena och inhomogena. Jag tänker inte gå in närmare på detta för det är en hel vetenskap, och är det svåraste med matte E.. Kursen är snart slut och det ska faktiskt bli ganska skönt, den har varit väldigt stressad.
 
Efter det skippade jag och Sanna vår PA-lektion för att träffa en miljöpartist på Täby Kommun, så vi jobbade ju faktiskt med vårt PA trots allt. Detta var otroligt givande! Hon gav oss en massa bra idéer till arbetet så vi är riktigt nöjda.
 
Efter det åkte jag hem och nu sitter jag här vid mitt skrivbord med en kopp te och två mackor. Resten av kvällen ska jag fixa lite med en ganska stor engelskaläxa som är till nästa fredag, måste bli klar i tid! Och sen ska jag duscha också. Men allt med skolan flyter på just nu, det är ju lite mycket såhär precis innan lovet men det fixar vi. Bara två veckor kvar till lov nu!! Ska bli otroligt skönt så man kan göra annat också än att bara plugga och jobba.. Okej, jag kanske inte ska säga något med tanke på att jag var i Köpenhamn i helgen.......

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback