28 december 2012

Hejsan! Idag känner ja mig inte alls lika rastlös, gick nämligen upp tidigt och åkte till Täby Centrum och shoppade med Sanna. Var där när de öppnade till och med! Haha nej men Sanna hade varit i närheten precis innan så jag mötte upp henne där så kunde vi gå runt där när det ine var så mycket folk. Köpte två jättefina tröjor som jag ska visa er sen. 
 
Det har varit så otroligt bra väder hela dagen och när det är det har jag svårt för att vara inomhus hela dagarna så när ajg kom hem från Täby Centrum gick jag helt enkelt ut en sväng och promenerade. Det var otroligt skönt med frisk luft! Gick bara i lugn och ro och lyssnade på bra musik i eftermiddagssolen. Var ute i kanske en halvtimme och det räckte mycket väl för denna fredag!

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback