13 december 2012

Hejsan! Dagen har varit otroligt lång. Vi har haft extra lång mattelektion idag för att öva inför nationella nästa vecka, de är typ det vi har gjort hela dagen.. Sen så kommer jag ju alltid hem så sent på torsdagar för att jag slutar sent och sedan jag kom hem har jag bara tittat lite på TV. Nu ska jag plugga ett litet tag inför provet i religion jag har imorgon och så blir det nog The Mentalist klockan åtta. Chillar bara nu ikväll, har inte så mycket bättre saker att göra.
 
Har ni sett något Lucia-tåg idag? Det har inte jag. Men vår antimobbningsgrupp satte upp gran och julpyntade i skolan så kallade ljushall så det är lite julkänska där nu. Myys.
Er36_zpsb5961488_large

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback