10 december 2012

Hejsan! Som jag sa igår så har jag varit och jobbat hela eftermiddagen, jag kommer bli en riktig rich bitch! Haha. Nej, men på förmiddagen är det i princip bara slå bebisar, de är inte så roliga tt ha att göra med.. Men min chef sa att jag inte kommer jobba på barnpassningen efter årsskiftet utan få blir de bara receptionen och det ska bli väldigt skönt! Repan är sååå mycket roligare. :)


Jag har nyligen kommit hem och sitter nu och äter gårdagens rester som består av wok! Är det bara jag som tycker att vattenkastanjer är den godaste wokgrönsaken? Hihi. När jag se ätit upp ska jag dra igång med en läxa som jag insåg nyss att jag har tills imorgon, men det är fysik så det blir nog ändå hyfsat roligt. :)

Bild från igår kväll när jag hade stängt gymmet:


Comments
Postat av: Matilda Dahlgren

fin blogg :)

2012-12-10 @ 17:48:36
URL: http://matildadahlgren.blogg.se/

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback