Söndag

Hej. Dagen har hittills varit ganska tung. Jag och mamma har fixat det här med nelly-sakerna så vi returnerar allt och beställer bara hem skinnjackan och de svarta pumpsen igen, det andra kändes overkill.

Vi var så osäkra på storleken på jackan så vi åkte helt enkelt till Salt i Solna Centrum då vi visste att de hade den där så jag fick prova och nu är jag säker på vilken storlek jag ska ha, det känns bra.

När vi var där köpt jag även ett busskort för hela terminen som gäller dygnet runt. Tidigare har jag köpt nytt månad för månad men nu ville jag hellre ha ett för hela terminen då det dels blir billigare och så behöver jag inte komma ihåg att köpa nytt varje månad.

Vi fikade även på Thelins. Eller fika och fika, vi blev lite hungriga då vi båda bara hade ätit frukost så vi åt macka som lunch. Jag tog en latte och en wrap med kyckling i, riktigt gott och framförallt mättande! Vi tog även en morotsmuffins att dela på för att vi bara ville ha den goda smaken.

Börjar inse nu att det kanske inte låter som om min dag har varit så tung som jag sa, men för mig var den det. Kan bero på att jag är ganska trött.

Hoppas att det blir lite bra väder jagar jag kan gå ut på en PW, vill verkligen!


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback