Nelly.com

Har ikväll beställt hem lite saker från nelly.com. Det var bara häromdagen som jag insåg hur bra den hemsidan är. Jag har alltid dragit mig lite för att gå in där då jag själv inte är så mycket för internetshopping och så trodde jag inte riktigt att de hade min typ av kläder. Men när jag googlade på vart man kunde hitta Jeffrey Campbell-skor så kom nelly upp som ett av de första förslagen så jag gick in där och blev förälskad på en gång.

Jag har länge letat efter ett par vanliga svarta pumps, vet ni hur svårt det är att hitta eller? Det finns inte i några butiker, och nu pratar jag om släta utan varken öppen tå eller andra attiraljer. Så nelly.com är ju så smart så man kan klicka in att man letar efter pumps, och att man vill ha ett par svart och så vipps så finns det 15 alternativ och jag hittade ett par som jag tycker otroligt mycket om!

Sen har jag även under en längre tid letat efter en till bikini, en trekantöverdel har jag velat ha då så jag klickade bara in på badkläder och på första sidan så hittade jag den finaste bikini jag sett på länge asså!

Tittade sen igenom typ hela hemsidan, eller aa i alla fall kvinnoavdelningen. Hittade ett stort antal fina plagg som jag lade till i "garderoben" och sen idag så har jag och mamma kollat igenom alla dessa plagg. Den slutgiltiga beställningen bestod av 6 ting, dock beställde jag två tippar åt en kompis så de räknas inte men här under kan ni alltså se vad jag beställde. Ni kommer få höra mer om dem när de har anlänt till min brevlåda. (Jag vet att de kommer till Ica men det lät bättre att skriva brevlåda.)


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback