Måste bli bra

Jag mår fortfarande lite halvdåligt. Jag är känd för att aldrig bli sjuk så varför är jag det nu?? Jag orkar inte.. Just nu är jag dom vara snuvig i alla fall så det verkar som om det går åt rätt håll i alla fall. Men önskar jag kunde träna, vill promenera, springa, gymma, köra Zumba osv. Jag och mamma hade tänkt prova på core på lördag men vi får ju se om jag hinner bli helt bra innan dess, annars vill jag inte gå för då lär jag aldrig bli frisk.

Jag har provat på core en gång förut men jag tyckte inte att det var min grej riktigt. Har insett nu att det är något som skulle göra mig riktigt gott, jag tror att jag behöver det så jag vill ge det en chans till, antingen nu på lördag eller nästa.


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback