Ja, allt är nästan perfekt

Chacha bloggen!

Dagen har känts väldigt lång konstigt nog. Började med att jag gick ut på en rask promenad. Tog det alltså lite lugnt eftersom jag mår lite sådär, är snuvig och har ingen vidare ork i kroppen. Sen gjorde jag mig i ordning osv, gjorde makaroner till lunch och åkte till skolan. Började 12.30 idag och hade bara svenska under eftermiddagen och sen åkte jag hem.

När jag kom hem startade jag äntligen min dator, har inte varit inne på den på jag vet inte hur många veckor. Där kollade jag igenom mejl och såna där viktiga saker eftersom jag inte har gjort det på lika länge.

Så nu sitter jag här helt slut och mätt efter att ha ätit mina mackor som jag alltid äter till middag nu för tiden. Detta blir en tv-kväll alltså. Jag vill inte träna eftersom att jag mår sådär och så har jag inget annat inbokat idag, vilket är ganska skönt faktiskt.

Gillar ni mina shorts förresten? Köpte dem på TopShop i Barcelona. Passade på att använda dem idag eftersom det var ganska varmt. De är väldigt stretchiga i jeanstyget så de är riktigt sköna!


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback