I'm back

Hejsan! Är allt bra? Med mig är det i alla fall det, dock är jag otroligt trött för tillfället.

Jag har haft en väldigt bra vecka men jag orkar inte skriva om resan nu utan det får bli en annan gång. Nu ska jag berätta om min dag istället.

Den har varit ganska annorlunda, började med att gå upp tidigt för att ta sig till flyget och åka hem. Vi kom hem vid ungefär 15 och då åkte vi direkt till Ica och hämtade ut mitt paket från Nelly.com som äntligen hade kommit. Jag provade allt när jag kom hem och till min förvåning så passade inte en enda sak. Blev riktigt besviken då men vi ska fixa det imorgon.

Sen gjorde jag mig i ordning och stack till Amanda. Har spenderat resten av kvällen där för de hade sin lilla årliga "sommarfest". Eller liten är den väl inte direkt. Träffade gamla kompisar och så så det var riktigt mysigt! Var dock extremt trött och förmodligen ganska tråkig under vissa delar av kvällen. Men imorgon ska jag minsann sova ut och så blir det också tillbaka till vardagsrutinerna. Med andra ord: nyttig kost och träning.


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback