How do we begin when everybody knows the end?

Jag vet inte hur väl ni förstod det men det gick lite sådär att blogga igår alltså. Blogg.se-appen funkar inte alltid så jättebra så den ville inte publicera mina inlägg så jag skrev så får skriva om samma sak fast ur dagens perspektiv istället.

Igår var första dagen tillbaka i skolan igen. Principiellt så fick vi lite information och lekte lite lekar med de andra naturarna, så det var en väldigt lugn dag.

Men idag började helvetet. Trean. Fysik B hela dagen, ni kan ju tänka er hur kul det var att endast prata om vågor.

Det är många sol har frågar hur det känns att börja trean och trots att jag vet att kurserna blir svårare detta år så kan jag inte tänka mig att det är någon större skillnad från tvåan. Det är samma gråa korridorer, samma röda 614 varje regnig torsdagsmorgon och samma små, instängda klassrum med luft som bara blir sämre för vare andetag. Något som visserligen har förändrats är att 93:orna har slutat och 96:orna har börjat. Annars så nej, ingen direkt skillnad.


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback