Help me get my feet back on the ground. Won't you please, please help me?

Har precis avklarat dagens träning. Det fick inte bli så mycket då jag inte vill svettas allt för mycket för jag kommer inte tvätta håret förrän på lördag morgon.. Så för att slippa fett hår imorgon så blir det inte så mycket svett idag. Men jag har ändå tränat lite. Ni förstår, jag absolut älskar att läsa bloggar och en av de bloggar jag läser är Kissies få jag tycker att hon är en bra förebild för att få den kroppen man vill ha och så har hon så snygg stil! Men i alla fall så lägger hon upp träningstips ibland på bloggen och igår skrev hon om alla dessa appar som finns som hjälper en att träna, den guidar en genom hela passet! Idag har jag alltså använt mig av appen "Absolute abs", antar att ni kan lista ut vad den går ut på. Faktum är att jag är väldigt trött i hela core-muskulaturen nu efter! Det är alltså effektivt och man håller bara på i cirka åtta minuter. Men det är jobbiga övningar, och jag är så otränad i de musklerna så det är riktigt bra träning för mig i alla fall! Så jag har en mapp i mobilen med en massa träningsappar, har även en app där man bokför vad man äter varje dag så räknar den ens kaloriintag och säger hur mycket man får äta för att nå sin målvikt. Den funkar väldigt bra bara för att hålla koll på vad man äter tycker jag, väldigt hjälpsam. Om jag inte hade använt den hade jag nog fortsatt småäta konstant när jag är hemma. Jag har även några appar med beautytips i min hälsomapp, där får man tips om hur man ska ta hand om sin hy, vilka vitaminer som är bra för vad och så vidare.


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback