Every day feels like a Monday, there is no escaping from the heartache.

Det är lite så jag känner just nu. Eller tja, inte om i tisdags kväll eller igår eftermiddag men jobbdagarna har varit så sega och gråa den här veckan så man nästan somnar framför datorn. Dock är det ju sista dagen på jobbet imorgon vilket är roligt men samtidigt lite tråkigt med tanke på att jag har jobbat så nära alla dessa härliga människor i två månaders tid nu och så kanske jag aldrig träffar dem igen.

Har precis druckit upp en kopp kaffe som jag var riktigt sugen på när jag åkte hem, eller hela dagen egentligen. Vi åt på restaurang idag med gruppen och då blev det inget kaffe efter det som man brukar dricka när man äter i Sabis som NCC:s restaurang heter. (Vi kallar den dock Sibis för att Helena råkade säga det en gång.) på den här restaurangen vi åt på idag så hade de buffé så då blev det så att man åt tills man blev riktigt mätt, inte det bästa när man försöker gå ned i vikt. Dessutom så hade de friterad banan med glass till efterrätt, mums!

Detta var min outfit idag, söt kjol va?


Comments
Postat av: Amanda

Sv: nej eller jo... Kommer inte att vara kvar på onsdagarna pga att jag börjar gymnasiumet nu och hinner inte men på lördagarna är jag kvar! :)

2012-08-16 @ 18:59:17
URL: http://dendara.devote.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback