Dåliga vibbar

Hej. Jag har en sån där dålig dag. En sån dag då jag bara vill äta en stor påse godis och dricka saft framför TVn i mjukisbyxor. Men nej. Jag får inte. Jag vill inte. Dock sitter jag just nu och tittar på tv i mjukisbyxor men jag ska minsann inte äta något godis. Nu för tiden orkar jag nog inte ens äta särskilt mycket, jag känner i alla fall inte att jag skulle klara just nu att sitta och trycka i mig bit efter bit.

Skoldagen har varit sådär, vi hade vår nya mattelärare för första och jag vet inte varför men av någon anledning gillar jag honom inte. Det känns inte som om han ser alla som individer utan typ som en stor grupp bara, men som vanligt så lär jag ju vänja mig vid det.


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback