Body mist

På väg hem från Vaxholm tidigare idag så åkte vi även förbi Täby Centrum för att dels handla lite mat, men vi var även på Body Shop, Stadium och Inter Sport. Tänkte leta efter ett par tråningsshorts att ha såhär på sommaren när man tränar ute, men hittade inget som föll mig i smaken. Dessutom har jag och mamma länge funderat på att köpa hantlar att ha hemma. Vi båda gillar att träna med hantlar och har så tänkt att det vore smidigt art ha hemma så man kan träna när man vill. Vi har då tänkt skaffa sådana som har en stång som man sedan sätter på vikter på och kan då i princip välja vilken vikt som helst. Vi hittade några alternativ och har nog bestämt oss för en viss sort, visar för er hur det blir när det händer. Som sagt så gick vi förbi Body Sjop och där hade de en massa erbjudanden och det slutade med att vi fick med oss fem saker hem. En av dem var denna så kallade Body mist, vilket typ är en parfym men den har inte riktigt lika stark lukt. Så man har den för att få en ton av god lukt. Sprejade på mig den efter min dusch förut och jag tycker nog att den luktar ganska starkt ändå, men det kan ju även bero på att jag inte vant mig vid lukten än för jag har ingen parfym som luktar liknande. Denna body mist luktar vanilj och jag känner att luktar så himla gott just nu alltså! Känns riktigt fräscht.


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback